המקומות של עסיס לרומא

אין עוד עיר כמו רומא. איזו עוד עיר מציעה את כל הההיסטוריה והתרבות שלה בהליכה ברחובותיה במקום בתוך מוזיאונים וחללים סגורים? נוסיף לזה את האוכל המדהים, היופי האינסופי, וחדוות החיים, רומא היא עיר שאנחנו ת מ י ד שמחות לבקר בה! ואיפה ברומא? טוב ששאלתם!

Santo Palato 

אם אתם עוצמים עיניים ומנסים לדמיין טרטורייה, זו בטח תהיה סנטו פאלאטו. המקום הקטן הזה נמצא בכל ההמלצות הכי טובות לעיר, ובהמלצות של 50 BEST לרומא.
ועדיין, יש בו תחושה ישנה, של משהו מאוד אותנטי. המחירים , האווירה והאוכל, של טרטורייה אמיתית.

מומלץ להזמין מראש
Piazza Tarquinia, 4 a/b, 00183 Roma RM, Italy

Piatto Romano 

החך המעודן ישים לב לכל מיני דקויות מרהיבות במסעדה הזו - הפלפל על הקאציו א פפה או לא פלפל רגיל, הפרושוטו ממעלה ראשונה, ברוטב לסלט מתחבא קצת סומק מפתיע - ועוד נגיעות קטנות, מרגשות ובלתי צפויות. כי פיאטו רומנו היא לא מסעדה שמקדשת את האוכל הורמניולו. אלא זו מסעדה שמקדשת את שורשי המטבח הרומאי. בהבעת פנים קשוחה ומרוכזת הבעלים במקום מצליח להסוות את שפע התשוקה שבו להיסטוריה של עירו והקולינריה שלה. מעטות המסעדות שאנחנו ממש זוכרות מה אכלנו בה. זו אחת מהן. 

מומלץ להזמין מראש
Via Giovanni Battista Bodoni, 62, 00153 Roma RM, Italy

Roscioli Salumeria con Cucina

אם אתם אוהבים מעדניות, זה המקום בשבילכם - כי למה לא לשבת לאכול בתוך מעדנייה עמוסת מדפי עץ וויטרינה מקצה לקצה? רושיולי זה מקום שאוהב אוכל באמת, עשיר במגוון האדיר שיש למחוז להציע ולעוד איזורים טובים ומרשימים במדינה. בגלל תהילתם הגוברת בשנים האחרונות המקום קצת יקר במונחים רומאים אבל האוכל והאווירה שווים את זה. 

מומלץ להזמין מראש
Via dei Giubbonari, 21, 00186 Roma RM, Italy


Armando al Pantheon

קיר הזכוכית בכניסה, קירות העץ עטורי ציורים ותמונות ישנות, התאורה העדינה והמפות הלבנות הופכות את ארמנדו לפינת חמד בלב הסערה. מול הפנתאון מעורר ההשתאות מתחבאת מסעדה קטנה ומטריפה, מקדש למטבח הרומאי הקלאסי ורחש בחש עניו של אמצע היום. 

נחשו? מומלץ להזמין מראש 
Salita de' Crescenzi, 31, 00186 Roma RM, Italy


Piccolo Buco

חור קטן, זה השם של הפיצרייה המעולה הזו סמוך לפונטנה די טרווי. היא נחשבת מהפיצריות הטובות באיטליה, עם קלאסיקות עשויות למופת ואווירה צעירה ורוחשת. אל תתבלבלו כשתגיעו - התפריט חמוד, הפיצה אדירה.

Via del Lavatore, 91, 00187 Roma RM, Italy

Trapizzino

טראפיצינו זה בערך הגרסה האיטלקית לפיתה. מן כיסון פיצה ממולא , סוג של קונוס מלא מוצרלה, חצילים גבינה ותוספות אחרות. לרשת הזו יש שלושה סניפים, כולם מעולים למרות שזו ב TRASTEVERE היא האייקונית מכולן. הם מגישים לצד המאכל האלוהי והספציפי הזה גם יינות טבעיים אז זה ממש אמור לסגור לכם פינה. 

Enoteca L'antidoto

מקום קטן וחמוד בשכונת TRASTEVERE הסוערת, שמציע יין טבעי, צלחות קטנות ואווירה אינטימית לאור נרות. יש להם לא מעט אירועים בהם הם מארחים ייננים, שפים ועוד כל מיני חברים מהסצינה, ומבחר היין משמח לבב. שווה לעקוב באינסטגרם אם בא לכם להיות מעודכנים בהתרחשויות. 

מומלץ להזמין מקום 
VFR9+CH Rome, Metropolitan City of Rome Capital, Italy

Trecca

מקום שכונתי חמוד עם אוכל מעולה ומנחם, ויין טבעי בשפע. זה מהמקומות האלה שישר כשנכנסים מרגישים שיש סביבם קהילה ושכונה והם מציעים משהו שאפשר לסמוך עליו. זה מקום יומיומי ועם סטייל לבלות בו ערב ברומא.

Via Alessandro Severo, 220, 00145 Roma RM, Italy